یزدفردا ""حجت الاسلام و المسلمين ابوالقاسم غفوري"  با اشاره به نامگذاري امسال از سوي مقام معظم رهبري(مدظله العالي) به عنوان سال "اقتصاد و فرهنگ همراه با عزم ملي و مديريت جهادي" گفت: مديران شهرستان بايد اين شعار ارزشمند را سرلوحه كار خود قرار دهند و در جهت تحقق اين شعار همه توان خود را به كار گيرند.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري تفت، امام جمعه تفت تقواي الهي، نظم در امور، اخلاص در كارها، مشورت، سختكوشي و ايثار را از ضروريات اصلي تحقق مديريت جهادي ارزيابي كرد و اظهار داشت: مديران شهرستان بايد با توكل به خدا و با نقشه راه مشخص به صورت عالمانه به خدمت رساني به مردم و نظام مقدس جمهوري اسلامي بپردازند.

وي افزود: اگر مدیری این وظایف خود را به خوبی انجام دهد می تواند خروجی خوب و پرثمری برای فعالیتهای خود و ارتقای شهر و منطقه خود داشته باشد.

فرماندار تفت نيز در این جلسه با اشاره به وظایف مهم مدیران در جامعه اسلامی و تحقق بخشیدن به پیام مقام عظمای ولایت درمدیریت جهادی گفت: امیدواریم بتوانیم با داشتن عزم ملی در خدمت رسانی به مردم شهیدپرور موفق باشیم.

محمود زارع با اشاره به ويژگي هاي ممتاز شهرستان تفت در عرصه هاي مختلف از مدیران خواست تا با حضور مستمر در مناطق مختلف زمينه سرعت بخشيدن به حل مسائل و مشكلات به ويژه در مناطق روستايي را فراهم آورند.

وی تملق و چاپلوسی، غرور، گرفتار حاشیه شدن را از مهم ترين آفت مدیریت برشمرد و اظهار داشت: مديران موفق افرادي انتقادپذیر، خلاق، برنامه ريز، منظم، شاداب و اهل مشورت و مطالعه هستند و در خدمت به مردم از هيچ كوششي فروگذاري نمي كنند.

وی در پايان بر هماهنگي همه دستگاهها در گراميداشت شايسته مناسبتهاي سالروز آزادسازي خرمشهر، سالروز ارتحال امام راحل(ره) و قيام 15 خرداد تاكيد كرد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا